Monday 8 February 2010

SuperBowl Sunday


Inga bortförklaringar, men jag skulle lägga upp min gissning innan SuperBowl, men hade ingen internetuppkoppling (eftersom jag snyltar på grannarna). Fast det gör inget, jag hade pinsamt nog ingen koll på denna säsongen och hade ingen känsla ang. vem som skulle vinna. Dessutom var jag för trött för att hitta några killar att kolla med, så jag kollade på avspark och en del av första perioden själv. Älskar inledning och avspark. Sån känsla, ryser varje år.
Pratade med Matte innan, då var första känslan Saints, men vägde även mot Colts. Visar tydligt att man alltid ska gå på första magkänslan. Trodde iofs att det skulle bli en jämn match, kanske inte stämde helt direkt :-P Kul för Saints dock. De förtjänade det verkligen.

2 comments:

Mattias said...

Hur kan du säga att dom förtjänade det om du inte hade någon koll på hela säsongen eller såg hela matchen? ..konstigt...

Gabriella said...

Point taken, men jag tänkte mest på vad deras stad och samhälle fått gå igenom, då är det kul att få lite bekräftelse såhär =)