Sunday 7 February 2010

Brunchkoma

Helgen har vart så bra som en helg kan vara. Lite av det mesta. Lite shopping, lite vin och mycket dans.

Igår hamnade jag lite random på en förfest där egentligen ingen kände alla. Christian drog med mig, Åsa + 2 kompisar till denna otroliga lägenhet, ett palats typ. Alla var på bra humör och allmänt sköna. Kvällen fortsatte på Push som ägs av Stureplansgruppen och är alltså lite coolare än de andra klubbarna. Jag hade iofs bara roligt eftersom vi var ett skönt gäng. DJn sög verkligen, DJ Aligator var hans favvo tror jag. Dessutom kände jag mig lagom gammal när vi alla klagade över att musiken var för hög. Men baren var bra och det fanns bra mingelytor.

Just nu ligger jag i total brunchkoma. Jag och Åsa var nere på Incontro som är ett italiensk inspirerat brunch ställe, väldigt fancy. Hade tom en man som spelade piano. Sjuuukt god mat. Nu ska jag ligga i horisontalläge hela dagen!

No comments: