Tuesday 9 February 2010

Gabby goes dark?

Är lite sjuk och ynklig. Har dessutom inget schema så jag ligger hemma för att kurera mig och söka massa jobb. Men jag ska ta en kaffe med Åsa innan vi går på ett seminarium ikväll, alltså behövde jag lite smink. Upplägg för Gabby moment. Då jag är lite förvirrad, börjar jag måla ögonbrynen och chockas när de blir väldigt mycket mörkare än vanligt, jag har då använt min svarta kajal istället för grå ögonbrynspenna! Gabby goes arab? Sen när jag känner mig klar, undrar jag varför jag ser så trött ut...? Ingen maskara...

Kanske funkar för dessa brudar, men jag passar nog på den.

Freeridar upp till Stockholm imorn, så vi kanske ses till helgen =)

1 comment:

Bara jag said...

Ohhh! Ska du till Stockholm i helgen?! ;) Jag vill oxå!!! Nästa gång freeridar vi tillsammans!!! pussar i massor" och RING mig! :P