Sunday 14 February 2010

Sprider kärlek (igen)

Blev lite längre vistelse i Stockholm än planerat, fick ingen bil så jag lär mig inte av misstag utan försöker med tåget ner imorgon iaf. 3 h vs. 6 h, med prisskillnad på 60 kr är det svårt att låta bli, palla buss.

Helgen innehöll lite av det mesta. Mycket fika har det blivit. Fick även jobba i lördags. Började med att jag bara skulle rodda och droppa grejer till eventen på de olika SATS i stan, mellan 9-12. Sedan fortsätta till BouleBar med Lisa, Andréa och Linnéa. Kl 22.00 fredag kväll ringer PS och frågar om jag inte kan jobba på Odenplan, istället för någon annan, kl 10.30-18.00. utöver rodden Skojar ni? Blev att jag jobbade till 15. Spred kärlek igen. Denna gång utan utklädnad och med funlight samples och rosor. Folk blev jätteglada, mest för blommorna dock. Dessutom, stockholmare är inte dryga, alla var så gulliga hela dagen igår och tro mig, det var ett stort SATS med många sthlmare. Fick även lära mig att Kesella blandat med Funlight ska vara gott. Någon som vågar testa?

Kvällen fortsätter med middag hos Lisa. Fortsätter lite oplanerat på en bar, innan Fashing. Lyckad kväll. =D Som vanligt!

Alla hjärtans dag ska väl nämnas. Till er som har någon att kramas med, mys duktigt. Till er andra, mys med någon annan, ex. katten. Jag vill snarare belysa mina underbara vänner, men jag hoppas ni känner kärleken hela året, inte bara idag! För ni betyder allt.

No comments: