Friday 29 January 2010

Första, andra... inte såld?

Tips, att gå upp 6.15 på morgonen för att lägga sig i en Tradera budgivning på SJ biljetter i sista sekund är inte att rekommendera. Stressande, förvirrande och lätt panikskapande. Vad jag än gjorde gick inte mitt bud igenom för det var för lågt. Men ändå var det det högsta. Så jag la mig i en ny på en annan biljett. Tillslut trodde jag att jag vunnit båda, typ 200 % över priset innan jag började. Sjukt nervös. Men jag förlorade budgivningen, phew! Tacka vet jag SJ's ordinarie hemsida, ingen risk för hjärtattack i alla fall!

2 comments:

Anonymous said...

Känns ju extra bra att resa med SJ när inget fungerar :) Hade varit sjukt underhållande om det gått igenom

Kram Thomas

Gabriella said...

Jag köpte vanlig biljett med SJ ändå Thomas! 2 h försening Sthlm - Västerås när jag hade möte, tack så mycket!! Bara 40 min tillbaka till Gbg... Man får vara tacksam för det lilla..?