Monday 21 December 2009

Organiserat kaos

Beerpong. Lördag kvällen blev så lyckad. 45 glada studenter firade ledigheten. Lägenheten var kanon och stämningen på topp. Det sofistikerat minglet slutade senare i beerpong turnering. Jag, Åsa och Angelica krossade motståndet, trots att Å & A inte spelat förut.
Kvällen var Gabby moment fri, men någon annan lyckades istället. Jag står oskyldigt och minglar i köket, då det plötsligt börjar lukta varmkorv. Det visar sig vara jag! Istället för att lukta Hypnose så har någon spillt senap på mig. Lojala vänner som jag har står de snällt och luktar över hela mig för att lokalisera källan, hjälpte sedan till att tvätta tills kinesklänningen (på frisyr bilden nedan) luktade handtvål.
Utan vidare missöden fortsatte kvällen på ett packat och kaotiskt Karlssons. Helt klart perfekt avslutning =)

Ordning är för idioter... Nu sitter jag i mitt kaos, mitt ganska rena kaos iaf. Hjälp vad trist det är att flyttstäda...

Sista bilden från min lilla lya.

No comments: