Wednesday 23 December 2009

Gilla överraskningar

Utflyttad. Trots en mer eller mindre sömnlös natt gick flytten smidigt. Sängen fick skjuts till Gbg, pappa kom vid 10.30 tiden och vi lämnade Jkpg vid 13.30. Klart smärtfritt. Känns konstigt att ha gett upp nycklarna till min första egna nya, men jag ser fram emot nästa istället.

Tidiga julklappar. Hemlige Thomas haffade mig häromdagen och frågade om jag och Fia var lediga idag vid lunch då han hade en överraskning. Jag och Fia spånade på allt mellan himmel och jord vad det kunde vara, inget var ens nära. Några förslag var, toppjobb i Uzbekistan eller smakråd till en mobil som bara fick behållas i 30 sek, (kvalitativa gissningar). När Thomas väl knackar på träder även ett stycke Matte fram bakom dörren! Klart oväntat då han skulle befinna sig i USA hela jul och nyår!! Sneaky! Glada blev vi, tidigt julklapp! Sånt uppskattas! =) Så var allt som vanligt igen; vi 4 vid mitt köksbord, konsumerandes litervis med kaffe, som taget ur vilket Friends avsnitt som helst.

No comments: