Saturday 26 December 2009

Bryter traditioner

Vit jul. Julafton passerade lugnt och fint. Helmysig dag med fina klappar, god mat och trevligt sällskap. Jag och Emelie passade även på att leka i snön. Som en äkta jul ska vara!

Se så fint jag smälter in i bakgrunden.

Erik Prydz. Igår promenrades julmaten bort runt sjön med favvon Fia. Finns inget så underbart som att gå runt en spegelblank sjö med min koala. Christian och jag tog oss över till Linnéa på förfest, där de andra pinglorna var. Där lektes det dumma lekar och spilldes mycket rödvin innan vi tog oss in till stan. Juldagen spenderades inte enligt tradition på Tegel, utan på Berns. Erik Prydz höjde stämningen upp i kristallkronorna. Grym spelning!

Får se om jag orkar mig ner till Täby C idag, som alla andra. Har ju span på en jacka... wish me luck and happy hunting.

No comments: