Wednesday 14 October 2009

Tenta eller ångest?

Min pluggmotivation går sådär. Lite mycket att göra men det är hanterbart, jag är inte stressad faktiskt, bara ta det bit för bit och vara realistisk. Så jag försöker mitt bästa att få in sakerna i skallen, men så idag när jag sitter och läser så kändes det som om jag hade bröstkorgen i ett skruvstäd, kunde inte andas och huvudet blev svart (lite som att svimma). Försökte så länge att läsa men jag förstod inte orden. Så jag gick hem och vilade. Varför händer detta? Som om jag har tid för detta, bröstkorgen krampar fortfarande men jag hoppas att allt lättar imorn.

Som "Europa manager" för en ny "het" amerikansk artist känner jag att jag måste dela med mig av denna sida (om ni inte redan sett den). http://jamiekent.com
Jamie och jag är vänner sen Babson och var i "Green Tower" tillsammans. Sjukt skön, flummig kille. Låten Ama san är min personliga favorit. Mycket nöje.

No comments: