Thursday 15 October 2009

Slåss igen

Eftersom trycket i bröstet är kvar blev tvingad till studenthälsan idag. Fick där reda på att antingen kan jag ha en liten knut i bröstkorgen som skapar oroligheter (tydligen inte ovanligt), men först och främst skulle jag ta det lugnt. Så det firade jag med att ta lång lunch, fika med Malin och gå på Body Combat idag. Världens bästa kampsports inspirerade träning, gud vad jag har saknat den. Min dumma elefant fot har ju hindrat mig förut, men nu gick allt bra. Instruktören var helt vild och många killar så det var en annan stämning än mitt förra gym. Dessutom, hur kan man klaga när de spelar Robbie Williams - Let me entertain you och Metallica - Enter Sandman? Så roligt! Nu ska det slåss igen! Kommer dock inte kunna röra mig imorn dock...

No comments: