Saturday 26 September 2009

Wipeout

Wipeout. Kom precis från gymmet och har öppet garvat medan jag stod i crosstrainern då Wipeout US visades på TVn. Så omoget program, trodde det var överskattat och inte så roligt att se själv. Men passar perfekt som tidsfördriv på gymmet och som bakishumor med väl valda personer =) Här bjuder jag på ett litet klipp så ni förstår nivån.


Akta dig för Champagnen. Torsdag kväll spenderades på Club Caj såklart. Då jag tittat lite för mycket på How I met your mother måste det tilläggas att kvällen var legendarisk. Typ hela klassen var där och stämning på topp då nostalgin skulle infinna sig genom Transformers vs. Power Rangers temat. Emelie och jag hade diskuterat hur farlig Champagne är, men det glömde jag lätt den kvällen och bubblorna höll i sig hela fredagen, pluggandet blir så mycket roligare då. Jag träffade även jättetrevliga latin amerikaner, så det gjorde allt roligare. Saknar mina latinos!

The uggly truth. Inte helt obekant så hatar jag chic flics, vägrar allt i stil med Mean girls, Sweet Home Alabama eller America's Sweethearts (bara det namnet!). Men igår passade faktiskt filmen The Ugly Truth jättebra till dagen. Inte så hemskt klyschig och ganska rolig. Framförallt det som gör hela filmen är Katherine Heigl, som är jobbigt vacker, tillsammans med sjukt heta Gerard Butler och Eric Winter (tackar för nakenscenen).

No comments: