Friday 11 September 2009

Stulen katt och sömnpiller

Cirkus. Det är nog bästa sättet att beskriva tillvaron just nu. De senaste utgångarna på kåren och Caj har vart kanon, men helt galna. Idag har vi första seminariet då en av mina gruppmedlemmarna hade en ganska vild kväll igår, inklusive ett uppvaknande på främmande ort. Han lovar hederligt att uppföra sig på seminariet och det gick bra tills handledaren sa "Jag är ledsen om jag tråkar ut dig. Ta en snus eller nåt" Då har han somnat sittandes i bänken!

Följande får jag samtal om en vänlig "kidnappning" av en kissekatt. Några av mina vänner hade hittat den på vägen hem och den sov hos dem i natt. De släppte snällt iväg den (på min inrådan) men bara efter att de hade matat den! Förstår ni vad jag får stå ut med?

På den professionella sidan av kaoset så har jag börjat reda ut vad jag ska göra av mitt liv nästa termin. Stora beslut, fler saker att kolla upp men det börjar ordna upp sig iaf.

Kan dock inte lova någon ordning i helgen då jag ska iväg på äventyr i Tranås för lite kvalitetstid med tjejerna och kräftskiva. =)
Puss & hej

No comments: