Monday 7 September 2009

Helad och roastad

Spaad, uppfräschad och mätt. Spa med mormor i helgen var helt klart trevligt. Frisk luft, inte så många pensionärer som jag trodde och helande brunnsvatten. Ska erkänna, fick lite panik ibland mitt ute i skogen, men det var väldigt trevligt. Det är fortfarande drag i tanten i alla fall. Mormor kläckte följande kommentarer:
Berättade för mormor om tatueringen, när hon ser den kläcker hon glatt ur sig "Den är ju himla läcker". Haha, bättre reaktion än föräldrarnas.

En middag skulle vi dricka lite vin. Då endast vissa sorter fanns på både flaska och glas säger hon "Jag vill bara ha ett glas vin, men vi kan ta en flaska om du vill"
"Haha, jag tror att ett glas räcker för mig med. Jag ska inte hälla i mig 3 glas mormor".
"Jag tror det skulle kunna bli lite roligt"
Supen under bordet om man inte passar sig!

Bästa sättet att komma tillbaka till Jönet är att promenera med Åsa, för att sedan "fira" med min kladdkaka till Roast på Berns. Så sjukt roligt. Lättar upp mina måndagar från och med nu.

Det är mycket nu, i huvudet och överallt. Dessutom kommer det bli mer, då jag inte klarade 2a delen av Höken (vet inte 1a än). Nå Thomas, bring it on!

No comments: