Friday 28 August 2009

Shopping

För att stilla min abstinens har jag och Åsa shoppat på både stan & "fantastiska" A6. Förutom tråkiga basplagg och nödvändigheter så blev det en väldigt fin och höstig outfit. Nu saknas bara en snygg, svart, 3kvarts jacka. Jag vill ju väldigt gärna ha en "am.fotboll - quarterback / college jacka", men den går inte helt till denna stil jag valt nu. Problemet är att jag slits mellan den lite sportigare "coolare" looken vs. stilrena (tant) looken, de går sådär att kombinera!
Provade en söt tunika-klänning på MQ, tills jag vände mig om. Aldrig provat ett plagg som fått min rumpa att se 3 gånger större ut än vad den är. T.o.m. Åsa sa att den kanske inte var så smickrande, tur att någon såg bakdelen ordentligt, de gick verkligen in för att styra sömmarna så att de gjorde rumpan enorm, den fick stanna på MQ. Klarar av att förstora min rumpa helt själv tack! Dessa plagg fick komma med hem iaf.

Tunikan är tunn och har knappar längst ryggen.
Sjalen har otroligt härliga färger i "Japansk blom stil (undrar varför jag föll för den ;-) ?)
Bältet är tunt bubbelgummsrosa och handskarna långa i skinn med knappar.
Tänk vad fin jag ska bli!

1 comment:

Anonymous said...

ursnygga kläder, helt underbar sjal
puss mamsen