Monday 31 August 2009

Kvällskreativitet

Ok, jag erkänner, jag har vart lite lätt uttråkad ikväll. Tack gode gud för att ringa gratis i timmar via Skype. Kände att jag behövde göra något med min överskottsenergi (trots visit på gymmet), så det blev en symbol för mitt nya liv - en hemmagjord sparbössa. Very pop culture, va? Ny termin, nya möjligheter, ska försöka bli lite sparsam. Ok, det kanske inte går ihop med senaste tidens shoppande eller klubbande, men det är aldrig för sent att ändras, eller hur?

Voíla, Nutellan blev till spargris (notera jacket i locket).

Första kronorna mot miljonen.

Imorn ska jag luncha med svenska Sara från Edinburgh, så då kanske det inte blir några mästerliga inredningsverk.

Thomas, jag ser fram emot dina
fyndiga funderingar.
Puss & hej

2 comments:

thePilla said...

Gabbi!!! längesedan... allt bra? såg din blogglänk på FB och var tvungen och kolla in :) kul blogg :) allt bra i Jönet? om du är tillbaka? uppsats nu eller vad händer?

Malin said...

& så kanske lite picknick kreativitet imorrn kväll damen? O lite kåren kreativitet på onsdag damen? Eller vad tror min dam? :)