Thursday 6 May 2010

Inget liv

Om ni undrar vad jag gör eller tagit vägen, så är jag lite frånvarande för att mitt internet lagt ner lite hemma, men egentligen spelar det ingen roll då jag är i skolan mestadels... När jag inte gör observationer för uppsatsen förståss. Mina dagar är numera 9.00-21.00 med uppsats eller projekt, så det blir inte mycket tid till annat.
Positiva är att jag får besök till helgen, då har jag iaf något att se fram emot =)

Ps. om jag ska erkänna exakt hur snurrig jag är för tillfället så skrev jag hela detta inlägg på engelska först, utan att märka förrän jag publiserade det.

1 comment:

Bara jag said...

Haha, älskling, du får vara hur förvirrad du vill! Morgondagens besök skulle dyka upp hos dig vid 14 va? Jag kommer nog åka vid 13 så vänta dig ett nervöst samtal då! :) Behöver koalapepp!

Gaaaah! Vad ska jag packa?!!?