Thursday 13 May 2010

100 stilar, 1 sko

Det finns en sko som gäller i alla lägen för tjejerna i Göteborg, kan helt enkelt inte bli fel med den (?) Går bra för killar med, men gäller främst tjejer. Rippar uttrycket från Matte och vill gärna döpa det till "The Converse situation". Skorna störde mig inte ens innan jag flyttade hit, men det finns ju inga andra. Se själva:

Fotat på bussen. Tjej 1, läder leggings, topp och converse. Tjej 2, jeans, topp och converse. Tjej 3, fin klänning, strumpbyxor och converse. Alla i samma kompisgäng!

Tror de skulle behöva lite inspiration av Fia.

1 comment:

Bara jag said...

Haha! Jaaaa, det spelar inte så stor roll hur mycket mode det blir... ett par Converse kommer inte på mina fötter. Inte för att jag absolut måste gå mot strömmen men min åsikt är helt enkelt att Converse är fula (bara just därför gick det precis förbi en tjej här i bibblan, i urtvättade mjukisar och CONVERSE, och nej, det var inte snyggt.

Sen att det faktikst ser ut som att mina vanliga 37:or helt plötsligt växt till ett par 42:or eller något i den stilen gör ju inte att jag blir mer sugen på att lägga ner pengar på skorna ALAL ANDRA har... Nej usch, kom till min garderob och välj ut nått annat par!

Love you! :)