Sunday 18 April 2010

Ny status

Brusten bubbla. Det känns som om jag vart i en behaglig bubbla sen i torsdags som jag nu vaknat upp ur. T har vart på besök och det har vart kanon. Tagit det väldigt lugnt men han bland annat med kaffe i solen, lite AW, Bliss och utställningen "and there was light" med Renässans konstnärerna Michelangelo, Leonardo och Raphaelo. Faktiskt bra, inte stel och trist. Dessutom tycker jag om att se de stora konstnärerna, utan att vara någon slags vetare.

Som ni hör låter detta rätt behagligt. Men jag har även struntat i omvärlden och då visar det sig att jag har massa möten att se fram emot med uppsatsen (eftersom vår har en sån seriös uppdragsgivare). Dessutom ska jag jobba kl 8.00 imorn på Vetenskapsfestivalens Experimentfestival. Trodde jag inte började förrän på onsdag! Men som en klok person sa, bättre få reda på det idag än kl 8.30 imorn...

Ny status. Ja, så var det. Detta ska inte ut på fb, utan bland er trogna läsare. Jag har f.r.o.m. denna helgen officiellt pojkvän. Hur det nu hände? Hur som är jag väldigt nöjd med tillvaron.

Till sist, GRATTIS till födelsedagsbarnet Matte denna soliga söndag!

No comments: