Wednesday 7 April 2010

Känner att jag lever

Efter ett skönt påsklov i Stockholm har verkligheten slagit till i Göteborg. Suttit massa med uppsatsen, eftersom halva ska vara klar på måndag. Dessutom fick jag erbjudande om att jobba på barn mässan i Gbg fredag-söndag så det var väl bäst att jag gör klart allting.

Har även fått upp hoppet om Handels igen. Min nya kurs verkar grym, Sustainable Marketing, gillar ju sånt och lärarna är verkligen engagerade så det ska bli kul. Bra föreläsare + att P&G kommer, ooooj vad dom ska få. Se hur de vill förklara sina djurtest laboratorier... Men det var även ett uppvaknande, de kräver ju saker i denna kurs. Måste jag alltså plugga nu?

Idag blir det dock vin och Handelspub. Imorgon rymmer Åsa iväg till London, så det är väl tur att jag har hela helgen full!

No comments: