Monday 12 April 2010

Idol kaos


Huggies monter på mässan. Nej, det är inte jag i dräkten.

Att det var idol uttagning samma tid, samma plats som mässan gjorde inte direkt kaoset mindre påtagligt. Jag var mest i min baby-mammor koma och förstod inte världen omkring mig. Därför var det inte så passande att Jihde stod precis vid mitt bord vid lunchen och drog åt sig uppmärksamhet, jag ville ju bara äta ifred. "Kändisspottingen" fortsatte när Rabi & Eddie från förra säsongen satt i loungen under min kafferast. Tror nästan R försökte dra "kändis kortet" när kaffekön var lång, glöm det lille vän. Går bra för svenska kändisar när Alcazar (som faktiskt ådstakommigt nåt) får sjunga i en liten monter för barnskor och 2 Idol "föredettingar" får sjunga på en miniscen där snittåldern är 4.5 år? Har aldrig brytt mig mycket om sveska kändisar, här är anledningen.

No comments: