Friday 26 March 2010

Formsvacka

Formsvacka. Igår var pappa och hans kollega ute och svirade efter mässan, och Åsa var ute på sitt håll var på jag tackade nej till att följa med ut på en drink. Istället låg jag avdäckad hemma helt själv. Vad är fel i den ekvationen? Sen när ligger jag hemma för att ha tackat nej till att vara ute och mingla? Känns inte bra.

Hönsmamma. Nu har jag full förståelse för mamma som ligger och "inväntar" alla i huset tills de kommer hem. Jag har legat på spänn hela natten. Åsa trillade in först vid 1.30. Pappa hade ingen nyckel så de skulle väcka mig så jag var spänd pga det. Jag hade skämtat om att de inte fick komma hem innan 7 för då skulle jag upp. 6.00 ringer han och ber om ursäkt att han är tidig. Dagens ungdomar säger jag bara.

Höfta in en tenta. Så, önska mig lycka till. Har tenta om 1h och har pluggat 2 halvseriösa timmar igår med Carl och Märta, då vi diskuterade 3 tentor. Nu är det bara för mig att hitta på Retail management.

No comments: