Wednesday 6 January 2010

Tjock panda vs. Jigsaw

Brainiacs. Mina bilder & filmer är tillbaka! Tack nyårsfyllot för den utgiften, men det var det värt. De inte så experta experterna på Expert återställde bilderna. Experten var trevlig men jag fick frågan:
E: Behöver du nytt minneskort?
Jag: Varför skulle jag behöva det?
E: Ja, det där är nog rätt kasserat efter att de återskapat bilderna.
Tack för att någon sa det innan. Han gav inte bästa intrycket från början, så börjar han mumla:
E: Ja, det kanske hjälper att...du kanske ska ta att... du vet... återställa...
Jag: Formatera?
E: Precis, så ja. (Kliar sig i huvudet).
Vart var det jag hade gått sa du?

Harig. Skräckfilmer har alltid gått bra, framförallt uppskattar jag dom som har tänkt till lite, exempelvis som i Saw-filmerna. Men med åren har jag blivit allt mindre kaxig. Igår såg vi Saw VI, trodde jag skulle kräkas i öppningsscenen. Blä. Läskigast är ändå att något regisör (läs psycho) har kommit på det där. Var tvugna att se en Disney-film efter för att få livslusten tillbaka. Klart behagligare. Mitt förslag var Hercules men det blev tillsist Kung fu Panda. Söt, men inte som Hitta Nemo eller Madagaskar.

No comments: