Sunday 6 December 2009

Varför inte?

Jag håller fortfarande fast vid varför inte strategin. Den fungerar så himla bra. Man ska inte tänka för mycket på allt man gör eller ta sig själv för allvarligt. Det blir roligare om man handlar på känsla eller bara gör saker man känner för. Oftast är utfallet bättre än väntat.

Helgen fortsatte bra. Marie N fyllde 25 och hade stort firande. Christian P var på besök i staden och fick smaka på både party nivån och lussekatter. Min dag började så lugnt. Ingen var vaken, jag satt mest och Skypeade, tills telefonen säger att Malin och Christian kommer på fika innan jag skulle plugga. Väldigt trevligt. Samtidigt säger telefonen att köparen av mitt skrivbord vill komma och hämta det NU. Lugnt blev kaotiskt, men allt slutade väl och resterande eftermiddagen spenderades i soffan med take away och en dåligt film. Resten av kvällen ska jag nog fortsätta skvallra i både telefon och på Skype, ingen söndag utan update med min Fia =)

Lämnar er med denna, mannen som förstått min filosofi perfekt

No comments: