Tuesday 29 December 2009

Confessions...

...of a shopaholic. Livet är så enkelt och plånboken mår så bra när man bor i en liten stad som Jönköping. För det första så är utbudet smalt och shopping oinspirerande. Så kommer jag hem, helt plötsligt finns en uppsjö av affärer och butiker som kallar på mig, oavsett om jag är i Täby eller stan. Men egentligen så handlade jag ju bara nödvändigheter... Kan ju inte gå naken när det är så kallt?



Little... serive? Igår var en perfekt dag, börjar med shopping i stan med mamma. Efter lunch åker jag hem till Nilla, kacklar och börjar med lite vin. Kvällen avslutas på söder med ett härligt gäng som jag lurade till Little Persia. Mysigt ställe där jag druckit drinkar nattetid. Annat var det med maten, när man väl fick den. Men vaddå, väntan på 1h 15 min är väl lugnt, för 2 pers?! Vi hämnades genom opassande juckande i stolen, vissa diskreta foton av killen med fler hål i kallingarna är tyg och vissa misslyckade försök att krasha vitrinskåpet. Vem stället nåt sånt bakom någon som mig?!

No comments: