Tuesday 24 November 2009

Vampire love

Eftersom jag redan postat en video med "monster" idag, tänkte jag fortsätta på samma tema. Vad kan vara bättre än att prata om New Moon mitt i natten? Kom precis hem från bion. Har en del intryck från filmen. Måste säga att omgivningen var halva upplevelsen. Det var jag och Åsa, halva Jkpg's gymnasieförbund, några söta killar till min höger (tyvärr inte äldre än 19 de heller) och några snyggare killar framför, som tack och lov drog upp snittåldern lite. Filmen var underhållande, jag skrattade åt min dåliga humor, sen fnittrade jag när Åsa odiskret gick igång, men förstod aldrig vad som underhöll killen till höger, han hade helt klart fel humor.

Filmen var helt ok, men jag såg den mest för att Robert Pattison är med (aka Edward Cullen). Därför förstår jag inte varför han är frånvarande i halva filmen? Jag väntade ju bara på att han skulle komma tillbaka! Besvikelse. Tyvärr har han inte mycket karaktär i filmen mer än leverera perfekta, cheesy repliker i stil med "... you give me everything just by breathing". Men någon måste ju göra det med! =)

Hetaste kroppen hade helt klart Taylor Lautner. Kolla 6 packet! Hur kan han vara född -92? Inte mänskligt. Matade med Builder Pro Protein redan i nappflaskan?


Bäst är när det ganska abrupta slutet infunnit sig, så reser killarna framför och ena säger hetsigt på Jönköpings dialekt "precis som Spiderman 2, de är bara massa känslor och skit". Haha, jag kunde inte hålla mig. Lite rätt hade han.

No comments: