Friday 30 October 2009

Besök

Lycka!!! Jag har en dator som fungerar! Wooho!

Onsdagen var det Halloween sittning på kåren. Gick inte på sittningen men kände ändå för att följa temat lite till kvällen. Då Knutz kläckte idén om mina t-shirtar igen (som jag gjorde i Edinburgh) blev jag lite inspirerad och gjorde en Knatte, Fnatte, Tjatte variant till mig, Åsa och Elin - inspirerad av säsongen.
Oskyldiga Åsa i "I'll be your pumpkin"
Kaxiga Elin i "I eat vegetarians"
Dryga Gabby i "Alive is so last century"

Kvällen var lyckad, fick t.o.m. prata med en äkta skotte i kilt, från "mitt" universitet! Väldigt glad.

Idag fick jag mamma och Musse på besök. Musse fick vara hos en hundvakt medan vi och Åsa gick ner till ett fullsatt Hemma för AW. Väldigt mysigt. Får se var denna spökfyllda helg slutar. Nu ska jag dreggla över Eddie och Erik i Idol.

No comments: