Sunday 8 August 2010

Bye bye Gabby Moments

Så vad skriver man nu då? Värsta pressen att skriva något klokt i sitt sista inlägg? Njae. Lägger upp lite härliga bilder från helgen, en grym avrundning på ett grymt sista sommarlov.

H. Fredagen började på underbara takterrassen på Anglais. V. Lördagen bjöd på en förrädisk efterrätt efter en god tapasmiddag i sköna brudars sällskap.

Imorn är alltså första dagen på jobbet, väldigt spänd och förväntasfull. Känns bra det här. Då var det dags att bli vuxen, jag ligger ju bra till med heltidsjobb, lägenhet och pojkvän. Studentlivet var underbart men nu är det dags för ett nytt kapitel. Därför har jag ju även sagt att jag ska sluta med den svenska bloggen. Så Gabby Moments slutar här, även om jag inte kan lova att jag slutar producera dessa "moments" i verkligheten. Ni får helt enkelt luska rätt på dom på annat sätt.

Tack för er uppmärksamhet

1 comment:

Ebba said...

Gabby Gabby, jag kommer sakna att läsa om dina bravader! Det har varit kul att följa dig här. Lycka till på det nya jobbet, så får vi ses snart igen! Kramkram