Friday 9 July 2010

Stegar in i vuxenlivet

Sista sommarlovet, sista sommarjobbet, första 'riktiga' anställningen. Fick tillslut det jobbet jag verkligen var ute efter, så lycklig. Extremt konstig känsla, har nog inte riktigt tagit till mig det än. Eftersom jag demade igår i en Maxi butik var den största utmaningen att inte gorma i butiken, utan försöka bete mig som folk. Firande blev det igår i all fall med lite bubbel med T och mamms & papps.

Vad som finns kvar av gårdagen. Korken sparas som minne.

Detta innebär även ett slut på denna bloggen, har jag tyst lovat mig själv. Den får leva tills augusti, då jag börjar, sedan tar den slut. Sedan får vi se var Gabby moments dyker upp.

1 comment:

Bara jag said...

än en gång, grattis gumman! och tur att dina föräldrar resonerade som mina, att det ska firas! tur att jag får ha dig nära, annars vet jag inte vad jag skulle göra utan din blogg!!!