Monday 5 July 2010

Renar själen

Midsommar. Har visst glömt bort att blogga lite, har inte haft tid. Kort om midsommar, spenderades i Leksand med trevliga människor, yxkastning, badtunna, rodd och knätoffsar, allt man kan önska sig.

Varför man bor i Sverige.
Helgen är ett bevis på varför man bor i Sverige, sol, värme, glada människor och Stockholms skärgård. Blir inte bättre än så.


Renar själen. Fördelen med att flytta är att man får rensa saker och kläder ofta. På något sätt så har jag ändå ingen plats i garderoben, men ändå inget att ha på mig... vad är det som tar plats? Svaret kom idag, nostalgin tar plats. Dessa nostalgi kläder jag sparat av rent affektionsvärde. Men som jag sa till Lisa, idag är humöret på no mercy, då åker allt. Lite sorgligt, men Bye bye minnen.

Näsbyparktröjor, Tibbletröjor, Fjällprinsessan, GYLS t-shirts, Panos bikini (den fina Fia!)...

1 comment:

Bara jag said...

Ahhhhhhhhhhhh! BIKININ! Jag har förvisso oxå rensat kläder av den typen... insåg att jag inte kunde släpa med mig alla fadderkläder upp från Linköping....